T'ajudo?

10/6/15

Berga amb nens

camping-berga-resort-nens

Una altra destinació catalana que ens ha encantat ha estat Berga i els seus voltants. Ens vam allotjar al camping Berga Resort, un camping de primera que ens ha encantat.
Ja feia temps que el tenia mirat i al final vam trobar la setmana ideal per anar-hi ( finals de maig del 2015)

la nostra segona residencia

camping-berga-resort-nens
banys de primera amb fil musical de fons

La veritat és que nosaltres no som molt de repetir llocs, però aquest camping és un dels quals no m'importaria repetir.

camping-berga-resort-nens-piscina

També hi ha chiqui-park, spa i pistes de pàdel, no hi ha temps per avorrir-se.

pista de pàdel

El càmping està molt ben situat. La primera excursió va ser com no, anar a veure el Pedraforca.

camping-berga-resort-nens-pedraforca

Després de fer una parada al mirador, vam anar cap a Gòssol i com no, fer parada al parc infantil

camping-berga-resort-nens-gossol

Tot seguit vam anar al Mirador del Gressolet, on les visten valen la pena, atenció a la gent amb vèrtig!

mirador-gressolet

mirador-gresolet

I per acabar el dia vam anar al Santuari de Queralt. Només per les vistes ja val la pena i el Santuari, tot i que nosaltes no som molt d'esglèsies, també està bé fe-hi una visita.

santuari-queralt-camping-berga-resort-nens

Al dia següent vam seguir coneixent la zona. Primera parada Bagà. El poble està bé per fer una volta i estirar les cames i anar a prendre alguna cosa.

camping-berga-resort-nens-baga

Direcció Coll de Pal vam anar al mirador de la Devesa.

mirador-devesa-camping-berga-resort-nens

I tot seguit a fer la ruta de la Marmota. Jo vaig tenir la sort de veure'n una però va ser tant ràpida que no vaig tenir temps ni de fer una foto. De totes maneres l'excursió és molt adecuada per fer amb nens, tot i que si haguéssim vist més marmotes hagués estat més emocionant.

ruta-marmota-berguedà

Com que els nens estàvem cansats no vam fer la Ruta del Trencapinyes, però també ens van informar que és una bona excursió per fer-la amb nens.

ruta-trencapinyes

Seguint la ruta vam anar al Mirador dels Orris i una altra vegada, molt recomanable perquè les vistes són espectaculars.

mirador-orris

Veureu un lloc per aparcar el cotxe al costat del cartell que ens informa de la ruta.
Un cop transcorreguts uns 900 m arribarem al Pla dels Orris, també accesible en cotxe, on trobareu una àrea recreativa amb un abreujador i una barbacoa.

Un cop aquí, veureu la pista a mà esquerra que us durà a una pasarel.la adaptada fins al Mirador dels Orris.
Veureu un plafó indicatiu per poder reconèixer les muntanyes més importants de l'entorn.

ruta-trencapinyesI per acabar la setmaneta de vacances vam anar a Castellar de N'Hug a veure les Fonts del Llobregat, una altra sortideta apta per nens i entretinguda de fer.

castellar-de-n'hug
distància entre Castellar de n'Hug i les fonts del Llobregat

castellar-de-n'hug-fonts-llobregat

Ja tornant cap al camping vam parar a dinar a l'Hotel les Fonts. Té un gran jardí perquè els nens hi juguin, una petita botiga, un llac amb truites i el dinar força bo.

hotel-les-fonts

El darrer dia ja va tocar acabar de recollir i disfrutar del camping una altra vegada.

berga-resort-
espectacle infantil per als més xics

fent una mica de deures

a la tarda visita a Berga

i això és tot amics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Us deixo un petit mapa per fer-vos una idea de les distàncies recorregudes que us he proposat!

Si els continguts del blog t'agraden i tens previst comprar a Amazon, fes la compra a través de l'icona que et deixo a sota. A tu et costarà el mateix i a mi em donaran una petita comissió que em servirà per seguir mantenint el bloc. Gràcies.