T'ajudo?

9/2/15

🏕️⛺Teniu ganes d'anar a un camping de luxe? jo si.... Ganas de ir a un camping de lujo? yo si...

campings 4 i 5 estrelles a França i Espanya

Sóc una fan dels càmpings i buscant buscant he trobat uns càmpings de 4 i 5 * que tenen molt bona pinta. Encara no en coneixo cap d'aquesta cadena però pel que he vist val la pena una estada, per això crec convenient informar-vos i de pas aprofitar l'oferta del 5 % de descompte. 



Si en coneixeu algun podeu deixar-me un comentari i donar-me la vostra opinió. Properament espero ser jo la que us informi.


Oferta -5% en la seva estada : AFF116
Necessita unes vacances? Et convidem a allotjar-se en els nostres 12 càmpings Sandaya a França o a Espanya. Reservi les seves vacances ara i gaudeix d'un descompte en la seva estada. Sandaya els ofereix un descompte del 5% en la seva reserva. Ja sigui en un acollidor mobil-home o en una bella parcel•la, s'aprofitarà de la comoditat de càmpings Sandaya.

AFF116

L'oferta no és acumulable, vàlida excepte juliol i agost per a estades d'un mínim de 3 nits. El descompte s'aplicarà un cop informat del codi de descompte AFF116 en fer la reserva en línia o que ho hagin indicat clarament al asesosor si realitzen la reserva per telèfon. Aquesta oferta no és aplicable a una reserva ja registrada.
Nota: Els enllaços que he posat són links d'afiliats. Això vol dir que si decideixes comprar el producte jo m'enduc una comissió sense cap cost adicional per a tu. Tots sortim guanyant.




Soy una fan de los campings y buscando buscando he encontrado unos campings de 4 i 5 * que tienen muy buena pinta. Aun no conozco ninguna de esta cadena pero por lo que he visto merece la pena una estancia, por eso creo conveniente informaros y de paso aprovechar la oferta del 5 % de descuento. 

Si conocéis alguno podéis dejarme un comentario y dejar vuestra opinión. Próximamente  espero ser yo la que os informe.

Oferta -5% en su estancia : AFF116
Necesita unas vacaciones? Le invitamos a alojarse en nuestros 12 campings de Sandaya en Francia o en España. Reserve sus vacaciones ahora y disfruta de un descuento en su estancia. Los campings Sandaya les ofrece un descuento del 5% en su reserva. Ya sea en un acogedor mobil-home o en una hermosa parcela, se aprovechará de la comodidad de campings Sandaya.
AFF116
La oferta no es acumulable, válida excepto julio y agosto para estancias de un mínimo de 3 noches. El descuento se aplicará una vez informado del código de descuento AFF116 al hacer la reserva en línea o cuando lo hayan indicado claramente al asesosor si realizan la reserva por teléfono. Esta oferta no es aplicable a una reserva ya registrada.

Nota: Los enlaces que he puesto son links de afiliados. Esto quiere decir que si decides comprar el producto yo me llevaré una comisión sin ningún coste adicional para ti. Todos salimos ganando.


Si vols pots passar-te per les meves entrades on explico la nostra experiència als càmpings que hem estat. Clica a la foto. I tu quin em recomanes?




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...