T'ajudo?

23/11/15

🚐🏞🌄🏖 Dia 1/2 Furgo + nens + Alacant = Vacances perfectes

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Com que tinc moltes coses a explicar us dividiré el post en varies entrades perquè no se us faci tant pessat de llegir. Com podreu veure hi ha molta cosa per veure i per fer.
Espero que disfruteu de la nostra experiència i desitjo que algún dia també la podeu fer i me l'expliqueu. Us sembla bé?

Primers pensaments

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Somni complert. Una altra experiència per tatxar de les coses pendents. I ha estat fantàstic.

Desde sempre, he volgut tenir una furgo per la llibertat que et dona, però són massa cares.

D'un dia per l'altre com qui diu, vam decidir llogar una furgo durant 16 dies i us puc assegurar que si em pregunteu si val la pena la resposta es 👌.

Després de mirar, ens vam decidir per Vantrip una empresa de lloguer i camperització de furgos situada a Ripollet.

La veritat és que vam quedar molt contents amb ells. Et solucionen tots els dubtes abans de llogar, són ràpids en contestar,fiables, i s'impliquen al 100 % perquè l'experiència surti perfecte,us els recomano.

Ofereixen un servei de lloguer Tot Inclòs , important crec, perquè no has d'estar pendent de si has fet més o menys kilómetres. D'altres empreses que vaig estar mirant, tenien un límit de kms.

La furgo que vam llogar (Montseny), estava camperitzada per ells, amb sostre elevable, dutxa exterior, aire acondicionat, calefacció estacionària (no la vam necessitar) i 🚾 químic (un extra si, però que us recomano que agafeu, un gran invent).

Dia 1️⃣
Carreguem trastos i després d'una acurada explicació de tot el funcionament de la furgo, els nervis i l'emoció ja estàven amb nosaltres, grans i petits.

El primer que va soptar als nens va ser com de lluny estàven de nosaltres, acostumats a un cotxe, la distància entre cadires de davant i darrera es nota.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

La primera parada va ser a l'Hospitalet de l'Infant per dinar. Teniem paella fet de la iaia Maria i va ser escalfar i menjar.

Si que surt una mica car llogar una furgo, però us puc assegurar que si feu totes les menjades a la furgo i cuineu a la furgo, us estalviareu molts diners menjant a fora. A més, cada dia amb unes vistes diferents.

Nosaltres només vam menjar fora dos dies, pel dia de la mare 👩‍👩‍👦‍👦 i el dia de tornar la camper perquè ja ho teniem tot net i no voliem embrutar més abans d'entregar-la.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Aquesta va ser la nostra aventura i aquestes les meves recomanacions. Cap viatge és igual, i més, si vas sense gaire cosa programada com anàvem nosaltres. Tenia apuntat quins llocs volíem visitar, molts no ens va donar temps i d'altres els vam descobrir pel camí o ens els van aconsellar. Aquest és un dels punts més atractius de viatjar en furgo, que pots fer i desfer segons la ruta.

Per la tarda vam decidir anar al Delta de l'Ebre. Va ser un gran encert, ho podeu veure a les fotos.

Vam disfrutar d'unes postes de sol increíbles i, tot i que vam arribar tard per agafar un dels barcos que et fan un passeig pel Delta, ho vam disfrutar fent una volta pels miradors i vam veure tot tipus d'ocells.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

El primer dia de furgo, al principi, es va fer una mica estressant. Ho explico: ho teníem tot repartit el bosses i el menjar a la despensa i nevera, però fins que no et situes i saps on és cada cosa i com funciona tot, al principi em vaig atabalar. Però a mida que van passar els dies i ja ho tenia tot per la mà, la cosa ja canvia. Al dur dos cadiretes, cada vegada que havíem de fer llits, cadiretes al davant. Baixa seients, posa cortines, treure sacs, fer el llit de dalt i de baix i tota la roba ben colocada sinó al dia següent no trobes res. Al dia següent, teniem el café, fogonet, gots, tot a mà perquè els nens solien seguir dormint i nosaltres podíem sortir i fer un cafetó a fora.

Després, al dia següent, ventila sacs, fica'ls dins de la funda, treu cortines, plega matalàs del llit de baix, baixa llit superior, torna a possar cadiretes de nens....

Com veieu, bastanta feina, molta més que anar de tenda o d'hotel però compensa, al menys per nosaltres.

Dia 2️⃣

Al matí, amb un pal, un fil i una agulla i un tros de fuet, els nens, el dia anterior, van fer una canya de pescar. És una imatge que tindré per sempre de record.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Un cop esmorzats, els nens volíen agafar una barca per donar una volta pel Delta però vam decidir anar seguir la ruta. Teníem ganes de furgo.

Primer volta ràpida per les Cases d'Alcanar i després parada a Peñiscola

Ja la coneixiem de quan vam anar a València, però sabíem que als nens els agradaria donar una volta pel 🏰 castell i així va ser.

furgo-camper-alacant-valencia-nens

Prenem alguna cosa i donem una volta pel passeig marítim.

Hi ha un parc per nens amb bones vistes per fer-hi fotos. La veritat és que Peñíscola és un bon lloc per donar-hi una volta.

No estàvem molt segurs d'una zona per pernoctar amb la furgo i vam decidir anar a un càmping Stop and Go 🚐🏕 (Càmping La Volta). Pel preu i els serveis oferts és molt correcte. A més, són molt amables. (15 € dos adults i dos nens).

Tenen preus d' àrea d'autocaravanes però amb els serveis de càmping: banys, dutxes, rentadora, supermercat, piscina, wifi...

🗂️ ✍🏾  🚐 Aquí  us deixo un petit índex en cas que necessiteu consultar algun lloc en concret:

DIA 1 / 2

DELTA EBRE
PEÑÍSCOLA

DIA 3 / 4

ZOO AVENTURA
CULLERA
GANDIA
COVA TALLADA
DENIA

DIA 5 / 6

XAVIA
CALA MORAIG
CALA BARRACA

DIA 7 / 8

CALP
COVA CANELOBRE
CASTELL GUADALEST
FAR ALBIR

DIA 9 / 13