T'ajudo?

🚐🏞🌄🏖 Dia 9 al 13 - Vacances en furgo - Càmping La Marina

Dia 9️⃣

Anem a visitar Alacant.

Havia llegit que el carrer San Francisco estava decorat amb rajoles verdes i grogues i uns bolets enormes decorant el carrer i no  vaig dir res als nens.

Quan vam arribar van quedar encantats i van estar jugant una bona estona ja que també hi ha tobogans i casetes per amagar-se.

Un altre parc interessant però que no vam veure, és el Palmeral, a les afores d'Alacant. Es un parc ple de palmeres, petits rius amb ponts de fusta, cascades, zones de joc, zona de picnic. Però per culpa d'haver organitzat el viatge amb presses no el tenia a la llista i el vaig descobrir més tard.

Un altre pendent de visitar i hauriem d'haver visitat és el Castell de Santa Barbara. Podeu pujar en cotxe o amb ascensor desde la platja del Postiguet, a través d'un túnel que s'endinsa a la roca (es paga per pujar, per baixar no). Ho trobareu molt ben explicat aquí.

Per tant com veieu Alacant és una bona opció de visitar i dedicar-hi un dia com a mínim, hi ha moltes coses a fer amb nens. El port també li dona un toc més atractiu i és molt agradable donar-hi una volta. A més, la réplica del vaixell Santíssima Trinitat fan que els nens comencin a imaginar-se històries de pirates. El que he vist buscant informació és que està en venta i el més probable és que l'acabin treient. A veure com acaba.

Prenem alguna cosa i seguim la ruta.

Dinem a un parking de la zona anomenada Arenales del Sol

Pertanyen a Elx, i disposa de platges de sorra fina amb un sistema de dunes d'interés ecològic.
Ideal si aneu amb cotxets perque hi ha unes pasarel.les de fusta per accedir a la platja travessant les dunes.
De totes maneres tenia la pinta de ser una zona molt massificada a l'estiu.

Però com que haviem explicat als nens que la sorpresa que teniem preparada per ells estava a prop, no es van voler banyar a la platja. I la sorpresa era dos dies al Càmping La Marina.

Quan vam arribar estaven molt emocionats. A mi, la primera impressió no em va agradar. Ni la distribució dels serveis del càmping, tot apilotonat a l'entrada, però quan vaig veure la cara dels meus fills quan van veure el parc aquàtic, ja vaig saber que havia valgut la pena anar-hi.

Ells recorden del càmping cada dia del món però no hi crec que hi tornem. Si el tinguéssim més a prop potser si, però fer 6 hores de viatge per estar-hi una setmana ja us dic que no. Sort que no hi vam anar-hi expressament des d'on vivim i amb 2 dies més que suficient ( aquesta és la meva opinió si pregunteu als nens la resposta és completament diferent). Que quedi clar que jo no vull desprestigiar el càmping, això és un bloc personal i és la meva percepció però si veieu opinions d'altra gent el càmping està molt ben valorat.

Dies 10 a 13

Dies de càmping, piscines i tobogans. Teníem planejat anar un dia a l'illa de Tabarca però va ser impossible treure els nens del càmping.

El parc es diu Aquamarina i disposa de 10 tobogans tematitzats: pistes toves, kamikaze i 2 ràpids. La pisicna llac de 3.000 m² ( amb cascades, tobogans, jacuzzi, barra aquàtica...) i la piscina climatitzada. La zona infantil té zones de poca profunditat, figures d'animals i tobogans més petits pels menuts de la casa. Això si, falta una piscina llarga per si tens ganes de nadar.

Al SPA si hi vas entre setmana, no cal reservar i hi pots anar amb els nens. Els caps de setmana i temporada alta, has de reservar i si hi vas amb nens hi ha uns horaris especials.

Amb una superfície de 60.000ms amb 415 parcel.les y 36 bungalows y mobile-homes, és un macrocàmping.

A la platja s'hi pot accedir amb un trenet que posa el càmping fins les 15.30h de la tarda i la platja està galardonada amb la Bandera Blava Europea.

El supermercat té preus molt raonables, no cal sortir fora del càmping a comprar.

També disposa d'un xiqui-park

🗂️ ✍🏾  🚐 Aquí  us deixo un petit índex en cas que necessiteu consultar algun lloc en concret:

DIA 1 / 2

DELTA EBRE
PEÑÍSCOLA

DIA 3 / 4

ZOO AVENTURA
CULLERA
GANDIA
COVA TALLADA
DENIA

DIA 5 / 6

XAVIA
CALA MORAIG
CALA BARRACA

DIA 7 / 8

CALP
COVA CANELOBRE
CASTELL GUADALEST
FAR ALBIR

DIA 9 / 13